Bardzo często można usłyszeć, że dzielenie klientów na tych, którzy mają większe lub mniejsze znaczenie dla naszej firmy jest działaniem, które może przynieść efekty przeciwne do zamierzonych. Rzeczywiście, kontrahenci i nabywcy nie lubią, gdy daje się im do zrozumienia, że są traktowani jak zło konieczne, bo to nie oni stanowią dla danego przedsiębiorstwa grupę docelową.
Podobne postępowanie jest nie do przyjęcia, nie oznacza to jednak, że nie mamy prawa do tego, aby docenić klientów, których wierna postawa przyczyniła się do wzrostu popularności firmy. Można robić to na wiele sposobów, jednym z najskuteczniejszych jest zaś wręczenie upominków reklamowych o podwyższonej wartości.
W tym kontekście znakomicie sprawdza się między innymi małe AGD z firmowym logo, a więc rozwiązanie charakteryzujące się nie tylko funkcjonalnością, ale również dużą oryginalnością. Czajników, żelazek i innych rozwiązań oferowanych przez hurtownię AGD nie trzeba oczywiście wręczać co miesiąc. Raz na jakiś czas można jednak pozwolić sobie, na to aby droższe artykuły reklamowe wyraziły naszą wdzięczność dla długoletnich klientów oraz partnerów handlowych, którzy nie opuszczali nas nawet w trudnych czasach.