Kubki z porcelany w oczach klientów

Bardzo często możemy usłyszeć o tym, że kubki z firmowym logo to swego rodzaju artykuły reklamowe drugiej kategorii. Choć jednak wielu osobom wydaje się, że sięga się po nie wyłącznie wówczas, gdy firmie brak innych pomysłów, w rzeczywistości wcale tak nie jest.

Jeżeli klienci nie podchodzą do kubków z entuzjazmem dzieje się tak przede wszystkim dlatego, że przez lata ich jakość pozostawiała wiele do życzenia, a i wygląd nie budził szczególnego uznania. Dziś jednak tradycyjne szkło coraz częściej zastępuje bardzo elegancka porcelana, a kubek jako gadżet reklamowy z wolna wraca do łask. Osoby nim obdarowane nie mogą przecież nie docenić jego starannego wykonania, niemal każda ma przy tym na uwadze i to, że porcelana jest swego rodzaju symbolem luksusu.

Upominek tego typu również traktowany jest więc jako swego rodzaju wyróżnienie, a to nie może nie budzić entuzjazmu. Warto docenić i to, że twórcy porcelanowych kubków z logo stawiają nie tylko na ich wytrzymałość, ale i na atrakcyjny wygląd. Rozwiązania tego typu często zachwycają zatem bardzo nietypowymi kształtami, bogatą kolorystyką i wytrzymałością. Wszystko to sprawia, że mówienie o spadku ich popularności nie znajduje uzasadnienia.